torsdag 9 april 2009

Glad Påsk.....

på er allesammans. Hoppas ni får en trevlig skärtorsdag. Själv ska jag på den jätte roliga påskparaden.

Här är dräkten jag har sytt till den..





visst är dom goa. Tjejen till vänster (tjej kaninen) är min yngsta dotter...den andra är hennes kompis. Jag önskar dom lycka till idag och hoppas dom vinner första pris.
Få se om det kommer några påskkärringar hit idag. Det har bara kommit en gång sen vi flyttade hit för 7 år sen. Eftersom vi har skylltfönster mot vägen så är det nog ingen som förstår att det finns en dörr på andra sidan huset. Får hålla utkik på byn så att jag får se någon liten go kärring.
Fyllde på påskägget igår. Få inte en shock nu...köpte 5kg godis igår. Det är inte jag som äter allt...barnen äter godis hela påskveckan...nån liten en slinker ner i mig.
Glad Påsk på er....kram Marlené

6 kommentarer:

LenaS sa...

Hoppar in och önskar dig en Glad Påsk och visst går det åt godis i mängder denna helg och tur att man kan skylla på barnen ;o)
Kramis/LenaS

hagagården sa...

Hej
Men helt underbara dräkter du har sytt,tjejerna var ju jätte gulliga i dom.
kram o ha en glad påsk
ninni

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara dräkter du sytt.Dom var kanon gulliga.Syr du ljuspåsar och änglavingar på beställning?Ha en mysig skärtorsdag.Bra helg att man kan köpa massa godis och skylla på barnen.Kramizzar ~~~~RITA~~~~~.

Katta sa...

Vilka underbara kostymer! Vad roligt med påskparad.Här ska ungarna ut och vara påskkärring (tjejen i allafall). Ha en riktigt bra påsk, kram Katta

LILLA BLÅ sa...

Men vilka läckra dräkter du sytt. Önskar dig en GLAD PÅSK Kramar @nette

LILLA BLÅ sa...

Men vilka läckra dräkter du sytt. Önskar dig en GLAD PÅSK Kramar @nette