söndag 11 oktober 2009

Vilken rolig helg!

I går lördag var en riktig mamma och dotter dag. Vi hade så kul tillsammans med kameran.

Många bullar fick vi bakat...



Hon älskar att stå framför kameran min kära dotter.



En riktig bagerska..




Innan bakningen tog vi oss en promenad till ett underbart ställe där jag fotograferade henne. Det var jätte kul och många många fina bilder blev det. Tänk vad kul att ha bilderna när man blir stor. Själv har jag inga speciella bilder från min barndom.






Visst blev dom vackra. Jag är super nöjd.
Lite sömnad blev det också igår. Men det är inte riktigt klart, så bilder får ni sen. Jag är så trött på kvällarna så jag orkar ingenting. Förra vintern kunde jag sitta och sy hur sent som hellst... men nu sover jag på soffan vid nio tiden redan. Hur kan man vara så slut... det är inte likt mig. Hoppas det går över.
Nu ska jag packa lite saker till barnen. Jag ska till deras lägenhet en sväng idag och se hur dom har det.
Kram Marlené

11 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken härlig dag ni haft, det är sådana dagar som etsar sig fast i själen för resten av livet, sådana dagar man minns med ett leende ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

hemma hos lilla mej sa...

Åh vilken mysig dag ni haft. Det är dom dagarna man kommer ihåg med ett leende på läpparna.Ha en mysig söndag kramizar ~~~~~~RITA~~~~~-

Interiörboden sa...

Hej!!

Åhh, vilken härlig dag!!
Ja, tänk vad kul att ha de bilderna längre fram i livet...då är ni glada för att ni tog de korten :)

Ha en jätte bra dag!!
Kram Sandra

Lilla hjärtat sa...

Vilken mysig dag!
Vad duktig du är att fotografera!!
Ha en fin vecka

Kram A-K

Marie//Tekla Maräng sa...

Det är sådana dagar som finns kvar länge i minnet och själen och som både hon och du går och myser åt.
Kramar:)

annika sa...

Hon verkar att trivas framför kameran din dotter. Härliga minnen.
annika

h sa...

Jätte bra bilder=) Och jätte fina bullar såklart

Sari sa...

Hej!
Vilken fin dotter du har! Bilderna på henne är SÅÅ fina! Du är en duktig fotograf!
Ja, det är guld värt att umgås på det sättet med sina barn.
Ha det så bra! Kram Sari

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs Marlene!!
Underbara kort på dottern, åde de ute o bakkorten!!!
Kramelikram Millis ♥
Ha en fin vecka!!☺

Anna sa...

mumsigt med bullar. En söndagssyssla kanske.
Ha en bra kväll
Anna

Twelve sa...

Плоттеры HP, Струйный плоттер HP Designjet

Гильотинный резак Ideal, Гильотинный резак для резки бумаги, Ручной гильотинный резак Ideal, Гильотинный резак со станиной


Степлеры, Степлер Multinak, Степлер RAPID электрический, Настольный степлер Rapid, Настольный степлер высокой мощности Rapid

Электрические степлеры, Педаль для степлера Rapid, Подставка под электрический степлер, Степлер Multinak

Биговальные машины биговщики, Биговальная машина Cyklos, Ручной биговщик CYKLOS