torsdag 29 januari 2009

Presenter....

En sån underbar dag jag hade på min födelsedag. Jag började morgonen helt för mig själv att öppna ett paket som min syster hade skickat...jätte vackert inslaget. Tände ett ljus för att göra det extra mysigt.


Den här fina Madonna vägglyktan var det i paketet...så ljuvlig. Nu måste jag bara hitta en mysig plats att hänga den på.




Fick av min man ett halvt dussin vinglas och en vinkaraff...många snygga dukningar blir det nu. Gillar verkligen den här serien...

Ja visst fick jag blommor av honom med...20st vita rosor...så vackert...Han vet vad jag gillar.


Många andra presenter blev det med...har inte fotograferat alla..men mycket blommor har jag just nu här hemma...underbart.
Två jätte fina vänner stog ute på trappen och sjöng för mig...sen skålade vi i lite bubbeldryck innan kaffet...det var en jätte kul present.

Ja..här är mitt nya strykjärn....superbra är det. Har funderat varje gång jag köper ett nytt om jag ska ha en ångstation...men nej..den tar sån stor plats och köper man ett vanligt lite dyrare så är den lika bra.
Så nu hoppas jag att min nya vänn ska hålla många år...blir nog många fina stunder tillsammans i skapar världen.
Ha det gott allesammans
kram, Marlene

8 kommentarer:

Viola sa...

Vilka underbara presenter du fick och så får vi hoppas att du har bättre tur med nya järnet, vilka rosor, SUCK....ha en bra kväll, KRAM

Evelina sa...

Grattis!! Å, vilka fina saker du fått... Madonnan var helt ljuvlig! Måste fråga, vet du vart mannen din har köpt vinglasen? De var ju superfina...

Kram Evelina

Hannis sa...

Vad härligt att ha blivit så mysigt firad!
Och vilka fina presenter!
Den där ljusstaken blev min favorit.
Jag är ju galen i allt som liknar Madonnor=))

Kram Hannis

Lyktor och Tyg sa...

Grattis på dig! Fina presenter du fick, särskilt strykjärnet det skulle jag också behöva ett nytt.

Jag ska maila dig hur jag gör texten Kristina om jag kan förklara.
kram Kristina

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilken härlig dag och många fina presenter. Blommorna var ju fantastiska. Allt till en underbar
tjej :)

Ha det gott

kram Viveka

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Oh din födelsedag lät helt underbar! Och vilka presenter sen! Madonnan var helt underbar. Och dom där vinglasen... alltså så vackra!

Och du... TACK så hjärtligt för den fina awarden! Blir sååå glad =)

Ha en underbar helg!

Kram Anita

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hej raring!
Ja visst hade jag koll på din present! (roligt att du gillade inslagningen!)

Ojoj det är på väg in så mycket fint, du måste börja fylla år oftare;)

Ha en trevlig helg!
Kramar Camilla

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Lessen att jag missade din dag men jag har haft en intensiv jobbperiod här.

Vilka underbara blommor och tavlan av din syster.

Glasen är såå romantiska, vin för två?

Det roligaste presenter jag vet är när folk kommer som dina vänner och sjunger och överaskr, finns det något man blir gladare av?

Bamsekramar till dig
Lena