lördag 20 september 2008

Höst fint

Det blev en liten skogspromenad i går där jag fyndade lite mossa. Hönsnäts hjärtarna klädde jag med mossa och så blev det ett till hjärta av ståltråd. Ett hjärtligt hem....
Så i morse klev jag upp tidigt och började pyssla om trappen ute. Det är ju så skönt att rensa och få in nya saker. Gjorde även ett besök på Ica för att fylla på med andra blommor.
Nu ska ni få se många bilder från det jag gjort hittills idag...tänk att halva dagen bara har gått.








Ja känner jag mig själv rätt så sätter hjärnan igång med något nytt den vill att jag ska göra. Kan inte förstå var så mycket inspiration kommer ifrån. Ibland är det lite jobbigt att hjärnan aldrig koplar av utan håller igång hela tiden....även när jag sover vaknar jag av nya ideér.

Fortsatt trevlig lördag/ Marlené

6 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Nämen åh så mycket fint du har gjort!! Vad duktig du är!
Du kan gärna få komma hit och fortsätta sen ;)
Kram!

Evelina sa...

Det gick ju fint för dig att göra mosshjärtan =)

Supermysigt du har gjort det...
Jag håller också på att hösta ute idag, bilder kommer ikväll..

/Evelina

Gårdsromantik sa...

Härligt med sådana där skaparil - det blev ju jättefint.

Kram Maud

Gnistrande snö sa...

Underbara bilder, vad fint du fått ihop allting färgmässigt. Ser otroligt proffsigt ut. Så vackert det var med kastanjerna till.

Kram

Anonym sa...

Vad mycket fint du har gjort. Överdraget till symaskinen är superfint.
Ha en rba Söndag.
Kram

hagagården sa...

Vilka härliga höst planteringar o moss hjärtat var ju jätte fint.
ha det gott
ninni