onsdag 25 mars 2009

*Ljuspåsarna*

Nu har jag uppdaterat lite i min försäljningslista. Dessa ljuspåsar som är så vackra finns där. Så du som inte vann i min utlottning...nu finns dom tillförsäljning. Endast 1 av varje...kan bli fler om det är många som vill ha.





Annars håller jag på att dekorera ett jätte stort påskägg som ska fyllas med massor av godis till påsk...kommer med bilder när den är klar.

Äppelträden är färdig klippta och ena häcken också. Så nu har jag bara en häck kvar. Det tar tid med det är så skönt att vara ute när solen är framme...och rätt så kul är det med. Blir så fint på gården i sommar.

Håller även på och syr två påskdräkter som ska vara med i en påskparad på min dotters skola. Ska visa er dom med när jag är klar. Mycket pyssel är det med dom...men många skratt atacker har jag och dottern haft när vi har sytt. Hon och hennes kompis kommer att se så roliga ut.

Ha en fortsatt trevlig vecka...ska se det okända idag om det går än på tv...så spännande.

kram, Marlené

2 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad härligt med allt pyssel du har på gång. Själv kom jag lite av mig med påskpysslet för dottra fick 39 graders feber medans vi satt och pysslade. Så jag lade bara undan allt i en kartong tills hon blir frisk igen.
Kram:)

Katarina sa...

Oj, vad mycket pyssel du har på gång. Ska bli spännande att se ägget. Ha det så bra!
Kram Katarina